انتقال 11,827 واحد بیت کوین از صرافی کوین بیس؛ پای موسسه جدیدی در میان است؟


انتقال 11,827 واحد بیت کوین از صرافی کوین بیس به یک والت سرد، باعث شده تا گمانه‌زنی‌ها در مورد احتمال ورود یک موسسه بزرگ جدید به بازار افزایش یابد.

داده‌های دو سرویس کریپتوکوانت (CryptoQuant) و ویل‌الرت (WhaleAlert) طی 24 ساعت گذشته نشان می‌دهد که یک نهنگ، 11,827 واحد بیت کوین را از طریق صرافی ارز دیجیتال کوین بیس خریداری و به والت سرد خود منتقل کرده است.

مدیر ارشد سرمایه‌گذاری موسسه موسکفسکی کپیتال (Moskovski Capital)، چارتی از پلتفرم کریپتوکوانت را منتشر کرد که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران نهادی همچنان به دنبال حفظ سهم خود در بازار رمز ارز BTC بوده و مصمم به نگهداری این ارز دیجیتال در بلندمدت هستند.

انتقال بیت کوین کوین بیس

تراکنش مد نظر که از مبدا صرافی کوین بیس پرو بوده و طی آن 11,827 واحد بیت کوین به ارزش 670 میلیون دلار انتقال یافته، توسط سرویس Whale Alert نیز تایید شده است.

اخیرا دو غول بانکداری آمریکا یعنی گلدمن ساکس (Goldman Sachs) و جی‌پی مورگان (JPMoran)، برنامه‌های خود برای ارائه امکان سرمایه‌گذاری روی بیت کوین برای مشتریان ثروتمند و با اعتبارشان را اعلام کرده‌اند. گلدمن ساکس به مشتریانش اجازه خواهد داد تا 2.5 درصد از دارایی خود را روی بیت کوین سرمایه‌گذاری کنند. از طرفی، تحلیل‌گران جی‌پی‌مورگان پیش‌بینی کرده‌اند که اتریوم احتمالا عملکرد بهتری نسبت به رمز ارز BTC خواهد داشت.

انتقال بزرگ از کوین بیس و نوسان قیمت بیت کوین

جمعه گذشته، قیمت بیت کوین با ثبت جهشی بزرگ، از سطح 53 هزار دلار وارد محدوده 57 دلاری شد. بامداد امروز، قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال تا سطح 58,400 دلار نیز افزایش یافت. اما این رشد پایدار نبود و بلافاصله شاهد کاهش قیمت بودیم.

به نظر می‌رسد که سطح 58,400 دلار به یک سطح مقاومت در کوتاه مدت تبدیل شده است. در زمان نگارش این خبر، هر واحد رمز ارز BTC در نزدیکی 57,000 دلار خرید و فروش می‌شود.

نمودار امروز قیمت بیت کوین

منبع: U.Today



ثبت نظر
نظرات کاربران (0 نظر)